Kjøpsvilkår

GENERELT

LensWay Group AB, Org.nr. 556579-3188, (heretter kalt Selskapet). Nedenfor beskrives vilkårene som gjelder når du handler fra www.lensway.no.

BETALING

Selskapets betalinger håndteres av Klarna AB. Du kan betale via kort, direktebetaling, delbetaling, Klarna faktura og Klarna konto.

Les mer om betaling

PRIS

Når du kjøper produkter av Selskapet, er mva alltid inkludert i prisen. Du kan se den totale summen du skal betale, inklusive frakt og mva, på kassesiden.

Les mer om priser

LEVERANSE

Selskapet sender alltid forsendelser med A-post for raskest mulig levering. Leveringstider kan imidlertid variere avhengig av om produktet er på lager eller ikke. Ved forsinket levering har du rett til å heve kjøpet dersom du ikke godkjenner ny foreslått leveringstid. Du kan når som helst få informasjon om leveringstiden for akkurat din bestilling på kassesiden eller via vår kundeservice.

Les mer om levering

FRAKT

På alle bestillinger tilkommer et fraktgebyr på 50 kr. Ingen andre administrative kostnader (som fakturagebyr) tilkommer.

ÅPENT KJØP

Selskapet tilbyr 3 måneders åpent kjøp på linser og solbriller under forutsetning av at produktene returneres i uskadd og uåpnet originalforpakning, og du kan enten få pengene tilbake eller bytte til et annet produkt. På briller tilbyr vi en 3 måneders test-på-garanti. Du kan bruke brillene dine så mye du vil, og hvis du ikke er 100 % fornøyd innen 3 måneder, får du pengene tilbake.

TILBAKEBETALING OG RETUR

Selskapet har 3 måneders åpent kjøp på linser og solbriller. På briller tilbys 3 måneders test-på-garanti. Du kan bruke brillene dine så my du vil, og hvis du ikke er 100 % fornøyd innen 3 måneder, får du pengene tilbake.

Les mer om tilbakebetaling og retur

AVBESTILLING

Selskapet sender produkter som er på lager raskt, så hvis du vil endre en bestilling du har lagt inn, må du kontakte vår kundeservice så raskt som mulig.

Les mer om avbestilling

FORBEHOLD

Selskapet gjør sitt beste for å gi deg riktig informasjon ved kjøp. Men vi reserverer oss mot eventuelle prisfeil, utgåtte varer og lagerbeholdning. Vi forbeholder oss også retten til å nekte kjøp.

Har du andre spørsmål eller ting du lurer på, kan du når som helst kontakte vår kundeservice via chat, e-post eller telefon.

Kontakt kundeservice

Les alle vanlige spørsmål og svar