Kjøpsvilkår
GENERELT
LensWay BV (datterselskap til LensWay Group AB, Org.nr. 556579-3188), heretter kalt Selskapet. Nedenfor beskrives vilkårene som gjelder når du handler fra www.lensway.no.
BETALING
Selskapets betalinger håndteres av Klarna AB. Du kan betale via kort, direktebetaling, delbetaling, Klarna faktura og Klarna konto.
PRIS
Når du kjøper produkter av Selskapet, er mva alltid inkludert i prisen. Du kan se den totale summen du skal betale, inklusive frakt og mva, på kassesiden.
LEVERANSE
Selskapet sender alltid forsendelser med A-post for raskest mulig levering. Leveringstider kan imidlertid variere avhengig av om produktet er på lager eller ikke. Ved forsinket levering har du rett til å heve kjøpet dersom du ikke godkjenner ny foreslått leveringstid. Du kan når som helst få informasjon om leveringstiden for akkurat din bestilling på kassesiden eller via vår kundeservice.
FRAKT
På alle bestillinger tilkommer et fraktgebyr på 50 kr. Ingen andre administrative kostnader (som fakturagebyr) tilkommer.
ÅPENT KJØP
Selskapet tilbyr 3 måneders åpent kjøp på linser og solbriller under forutsetning av at produktene returneres i uskadd og uåpnet originalforpakning, og du kan enten få pengene tilbake eller bytte til et annet produkt. På briller tilbyr vi en 3 måneders test-på-garanti. Du kan bruke brillene dine så mye du vil, og hvis du ikke er 100 % fornøyd innen 3 måneder, får du pengene tilbake.
TILBAKEBETALING OG RETUR
Selskapet har 3 måneders åpent kjøp på linser og solbriller. På briller tilbys 3 måneders test-på-garanti. Du kan bruke brillene dine så my du vil, og hvis du ikke er 100 % fornøyd innen 3 måneder, får du pengene tilbake.
Les mer om tilbakebetaling og retur
AVBESTILLING
Selskapet sender produkter som er på lager raskt, så hvis du vil endre en bestilling du har lagt inn, må du kontakte vår kundeservice så raskt som mulig.
FORBEHOLD
Selskapet gjør sitt beste for å gi deg riktig informasjon ved kjøp. Men vi reserverer oss mot eventuelle prisfeil, utgåtte varer og lagerbeholdning. Vi forbeholder oss også retten til å nekte kjøp.
Har du andre spørsmål eller ting du lurer på, kan du når som helst kontakte vår kundeservice via chat, e-post eller telefon.
Les alle vanlige spørsmål og svar
Vilkår for abonnement
Som kunde hos LenswayGroup har du muligheten til enkelt å kjøpe kontaktlinser, tilbehør og rengjøringsprodukter gjennom et abonnement. For å opprette et abonnement gjelder følgende kontraktsbetingelser i tillegg til de generelle.
Du kan starte abonnementet på kontaktlinser og tilbehør, og velge det leveringsintervallet som passer deg best, fra 1 måned opptil 12 måneder.
Betaling
For tjenesten tilbyr vi følgende betalingsmåter:
Hvis du har tegnet et linseabonnement, vil betalinger gjennomføres ved hjelp av betalingsmåten du valgte ved ditt første kjøp. Hvis du betalte med kredittkort eller betalingskort, vil betalingen trekkes fra kortet du brukte. Hvis du har valgt faktura fra Klarna, vil en faktura bli sendt til din registrerte e-post. Hvis du har valgt bankkonto, vil betalingen trekkes fra bankkontoen du brukte ved den første betalingen.
Pris og frakt
Prisen på abonnementet er basert på gjeldende listepris for hvert kjøp/utsendelse i bestillingen. Du får alltid gratis frakt på abonnementbestillinger.
Varighet og avslutte abonnementet
Abonnementet på produktene dine er gyldig inntil videre og har ingen bindingstid. Du har rett til å si opp abonnementet ditt når som helst, og du har alltid 90 dagers åpent kjøp forutsatt at produktene er i originalemballasjen.
Vi informerer deg om kommende leveringsdatoer på Mine Sider under overskriften «Mitt abonnement». Du kan enkelt avslutte abonnementet ditt via Mine Sider eller ved å kontakte vår kundeservice.